Sunday, March 14, 2010

Sunday Morning Reads

It's Sunday again and well here are some stories for you all to enjoy!

Passing By - It was written law in Revolutionary France, "Should a man be convicted of a crime and sentenced to hang, he may be saved by a virtuous maiden who agrees to marry him."  This story was interesting. Set in 1852 Bella is walking in the town square and decides to save Edward the only way she can. The two of them are in this journey of trying to live together and get along but somewhere along the way could they actually begin to feel something?

The Next Door Neighbors - B&E were high school sweethearts.Separated for college.5yrs later they are neighbors and both married to other people.Can they stay away from each other? I really liked this story because who couldn't sympathize with finding your one true love later in life and wanting things to be different so that they can be better.

Okay that's all for today peeps because I still need to love up on my new family member before we have to head home. So deuces!!

Saturday, March 13, 2010

Six Word Saturday

Babies are too cute for words!!!

Got to see the sweetness thats my new nephew today and let me just say he is freaking adorable! My uterus was going a little overboard with how cute he was and was just begging for another but I had to remind it that we are already parents to the terror that is Zilla and it shut up. He's so dang little - a measly 7 pounder - and YES I consider that small considering I was blessed with a 2 month old right out of the womb lol. Anyway he's cute will post pics soon. Deuces people!

Tuesday, March 9, 2010

Beautiful Baby

Zilla got the chance to look at some pictures on my phone of his new little cousin and his reaction was SO darn cute. When I showed him he said "oh look at the beautiful baby" and then he brought the phone really close to his face and whispered "once upon a time there was a beautiful baby"!!!!!!!!! I almost peed my pants when I heard that. I can't wait until we go and see the newest member of our family! Okay that's all for today peeps!

Sunday, March 7, 2010

Sunday Reads!!

I'm not even sure if anyone ever even reads this post or the stories I include in them. Hmm I guess I'd like to know if anyone actually does - not that it would stop me from posting them but it would be nice to know. Either way I'll keep posting them (mainly for Anna - I'm sure they have internet upstairs).  These are all somewhat rated M but the I Love College story is certainly not for the faint of heart I mean come on it does have 'college' students and how many of them are straight arrows? Enjoy

In My Place - When Bella meets Edward,he is instantly hers...but not fully. Edward is already taken but it doesn't keep him from his desire to keep Bella for himself. All is revealed and their love is damaged, but he fights to get it back.  It's been awhile since I've read this but I do remember that it was filled with all kinds of drama and kinda makes Edward a real big jerk - well at least in the beginning. Gotta love it when guys (or girls even) try to do things that they think are the "right" things to do but as it turns out wow what a surprise they really didn't know anything at all!! He hurts Bella but then he really does try to make it up to her. Finding your true love when your already attached really sucks.

I Love College -  Edward is a rich frat boy, used to getting anything or anyone he wants. Bella is a witty tease, rooming with Alice, Rosalie and Gabe. Bella proves to be the ultimate challenge. This story was SOOOO funny. Edward thinks that the world revolves around his pretty little head until he runs into Bella who makes it her mission to show him that it doesn't and to make his world revolve around her!

Two Stepping - Bella is a reporter sent to interview Jasper, a champion horse trainer. She meets Edward who is a horse breeder and a British Duke. Can Edward get over his aversion to the press to give her a chance? Can Bella learn to trust in him when things get crazy? Throw in a crazy Alice, Emmett and a snotty Royal Rose and lots of fun ensues! This story was just great. I really wish she'd do a sequel because the characters were just wonderful. Gotta love the image of an Edward with a nice British accent and a nice big estate in England!

Saturday, March 6, 2010

Double Six Word Saturday!!

It's a double feature today to make up for my internet blackout!!

YES We Do Have The Internet!!!!

I'm so dang excited that we have the internet here at Casa De Nanna!!! So sorry with being all silent and junk but well going to the library is super annoying and since they don't have a train table at our local B&N to keep Zilla occupied I can't go up there and play online. Anyway not a problem now.

Welcome to the World Baby Zane!!!

My super cute nephew was welcomed into this world last night. He was a tiny (well compared to Zilla anyway) 7lb 2oz and 19inches of cuteness!! I only have a txt picture as of now and it's a little blurry so I'm gonna hold off on showing his sweet face until I get better pics. I can't wait to meet him cause if he's even half as cute as his big brother and Zilla than the world will be in serious trouble. lol Good job to my beautiful SIL Amanda - she didn't have a long labor and managed to push that little watermelon out in three pushes - I wouldn't know from personal use but I'm pretty sure thats good! lol